Tuesday, November 9, 2010

i misS heR



salam readers...malam ni aku nk post sumthing simple,tp sgt beharga bagi ako... my little sister..owh..i really miss her..walaupon aku ngah bz,nk post gak.

Gambar br lepas nangis smbil geget tudung mak dia...susah benor nk amik gmbr budak ni..xsuka posing

dis is my youngest SPECIAL littel sister..umur dia br 5taun,n ako lak da nk masuk 25 da..so beza 20taun wooo..ish,rase tua la plak.dlm 5 org adik2 ako,dia yg paling manja ngan ako,myb becoz shes de youngest,or mayb becoz ako xslalu de kat umah,tau2 la uia,cuti ckit..n aku ni bile cuti,de je bnda nk wat,so xslalu la de kat umah,dats make she realy manje ngan ako..bila ako balik je,xkan berenggang la ngan ako,hatta tdo pon,nk tdo atass ako..dan ako,akan melayan dia bak puteri kecil,bcoz she so special.

yes,she's special kid..dalam umur dia,5taun,dia berbeza ngan kanak2 lain..she cant talk,dia br je bole berjalan,tp sgt hiper aktif n got heart problem,and few years back,ms umur dia 2taun,jantung dia penah stop beating,alhamdulillah,wiz Allah help,she manage to survive.T_T...Tapi, dia la queen dlm family ako.Kadang2 aku sedih tgk dia,budak2 n kazen n sebaye ngan dia ssh nk berkawan ngan dia,n bile diorg nk main masak2,diorg akan lari dr dia,bcoz derang xphm adik ku ini..opss,lupa nk nk gtaw,nm dia KHAIRUNNISA Bt JOBLEE,n i gave dat name :D...kadang aku rs cam nk marah je bdk2 tu,tp yela,bdk2 kan..so,dia akan main ngan abg2 n kakak2 dia je la..kadang2,bila smua skolah,tgl la dia sorg2 kat umah,menghuru-harakan umah ngan mak ako...letih mak ako..xpela,shes special,kalo kitorg yg wat huru-hara...da kene pelangkung da...juz now,my father called,dia sakit gigi..huhu..cian gile,akibat dr makan gula2,milo slalu...1 je yg ako xtahan ngan dia,bila dia nk mkn sumthing,kalo dia nmpak sebalang or sepacket gula2,dia akan HABISkan onda spot gak...klau milo,setin milo dia meratah...huhu..hasilnya,hilang semua gg..haha..PADAN MUKE!

Nex year,dia akan msk skola..but not a normal skool,special 1 for a special litel queen..hopefully,dia dpt blaja sumthing kat sn..tuk ms hadapan dia..but ofkos,i'll be there 4 u,sentiasa ingat nisa walaupon dok jauh..dan akan jaga nisa slagi hayat di kandung badan. U are a special gift from Allah to our family.da 1 dat bring happiness n prosperity to our family.

4 comments:

  1. Halamak sedih plak gua baca. Malu ah dude otai kampung macam gua nanges. Hee :D

    ReplyDelete
  2. berat mate memandang,berat lg bahu memikul...tp aku pikul ngan senang ati...darah daging aku nih..nmpak sgt rock-iah klu nanges..hahaha

    ReplyDelete
  3. aku ingat lagi time dia beranak,dia lemas dlm rahim...hang abg sulung tanggungjawab besaq...terima la apapun..

    ReplyDelete
  4. love your famil members more... they are the true joy in our life...

    ReplyDelete